Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 31 mars 2010

Nej, jag skojar inte.

Jag åt 1001 kcal MER än min dagsdos idag. Det är nästan dubbelt. Jag sa ju det, fria tyglar..... så dålig koll hade jag. Tur att jag nu är mätt, ha ha. Men attans vilken huvudvärk.

Det gör inget, jag är mest rädd att magsäcken kommer vidgas. Blir väl 3dgr soppa snart bara för att minska den igen.... trist, men så blir det om det blir så. hmmmm.

Imorgon jobbar jag hela dagen och då äter jag kanske tom mindre än vad jag ska. Det blir ju lätt så. Gå hemma = småäta och jobba = inte småäta.

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen,

    Säker på att du inte räknat fel? Vad var det som var mycket mer än vad du trodde?

    Tror inte du behöver ha en 3dagars sopp period för att krympa magsäcken utan ha en vecka med färdig matlista bara. Inget småätande utan frukost, lunch, mellanmål och middag ;)

    Hoppas du får en mysig påskhelg!

    SvaraRadera
  2. Ville bara kika in och önska dig en Glad Påsk!
    Kram

    SvaraRadera