Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

tisdag 9 mars 2010

Välkommen till min värld


Detta är en helt ny blogg som är skapad med inspiration av flera andra användare. Till att börja med kommer det att handla om min kamp mot kilona. Nästa inslag blir en historia över tidigare kamper. Utöver det kommer jag säkerligen skriva om event som angår familjen och mig personligen samt det roliga i att vara Hud o SPA terapeut.
Detta år är jag utvald att vara Ambassadör för kvinnligt företagande, så säkerligen kommer en del som angår det uppdraget omnämnas här ;).

Hoppas att det blir en rolig resa med flera härliga följeslagare.


Maria


p.s. Alla oseriösa samt förolämpande kommentarer undanbedes!! d.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar