Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 10 mars 2010

Hungrig....

Kl är 12:06. Huuungrig!!! Vatten, vatten. Snart blir det soppan.

Det är när jag mår så här som jag känner att allt det gamla är SÅ kvar i mig. Inget nytänkande här inte. Jag vill ha snabba kolhydrater och det NU! Hoppas verkligen inte att min farhåga besannas, dvs att jag kommer bli en bungyjumpare som går upp i vikt, kör Cambridge, går upp i vikt, kör Cambridge, går upp i vikt.... Det är därför jag vill gå med i Viktklubb.se sen efter kuren. Dels för att lära mig portionsstorlekar samt ha koll på vad jag äter och hur bra det är för mig. Ska bli duktig på Fullkorn samt bönor och nötter känner jag.

1 kommentar:

  1. Tror det blir jätte bra att köra kalorier efter kuren. Jag själv kommer att köra low carb i början men det är mest för jag tror det blir lättast på resan för sen kommer jag oxå gå över till kalorier men jag är sjukt svag mot dom där kolhydraterna måste jag säga...

    Kram

    SvaraRadera