Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 17 mars 2010

minus på vågen - glädje

Idag blev det ett större minus :D. 0,5 faktiskt!!! Känns som om jag inte förtjänar det samtidigt som att jag tokförtjänar det. Fattar ni känslan?? Jätteglad iallafall. Jag har legat på 70,något hela min bloggperiod nu och ser verkligen fram emot att se en 60a på vågen nu!

Idag ska jag vara en exemplarisk liten CKare och även börja lägga till färgade grönsaker.

Ha det bäst alla underbara!
Alla era kommentarer är grymma och ger faktiskt styrka. Hade inte fattat det förut men läst det på era bloggar. Så glad att jag också började :D
Love U!!

2 kommentarer:

  1. Åh gud vad kul - och ja du är såååå värd det!!!! GRATTIS!!!!

    SvaraRadera
  2. Det är klart att du är värd minuset!!! Du har ju jobbat för det =D

    Så grattis till minuset!
    Och en stor pepp-kram till dig!

    SvaraRadera