Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

tisdag 23 mars 2010

Sovmorgon = LYX

Godmorgon alla glada. Sovmorgon är inte helt fel alltstå. Såååå nice. Det är ju bara det att eftersom jag visste om att det va sovmorgon så stannade jag uppe längre och her egentligen sovit mindre, hi hi. Vi såg en film igår; "The ugly truth", en romantisk komedi. Den va riktigt sevärd.
Jag hade tom lite gott till filmen; vattenmelon, cashewnötter och russin. Mums!!

Igår träffade jag närmast mitt dagliga kcal intag hittills, endast 3,5kcal mindre ifrån. Så det kan ha varit en fullträff om något litet va lite felräknat, eller hur ;).

Dagens frulle är samma som igår fast med två groddar-mackor, ingen paprika.
I e-m är det Vernissage med fika på förskolan. få se om det blir tråk-Maria som går då eller om något faktiskt faller under OK fanan. Självklart köper jag fika till barnen iallafall ;).

Ha en bra dag med mycket styrka och glädje!! Just nu känner jag det och jag önskar verkligen alla den känslan <3

1 kommentar:

  1. Du är min idol som kan äta så bra!!! Du är bäst!! KRAM

    SvaraRadera