Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

fredag 26 mars 2010

Fredag

Min dag startade med god frukost på Frökusar med rostbiff, keso och alfagroddar samt min dagliga färskpressade juice. Detta är mer än vilken måltid som helst nästan i Kcal räknat. Inte mer än fet friterad mat såklart!!!, men mer än allt jag ätit hittills. MEN, det är bra, för jag vill starta starkt idag. Det blir soppa till lunch och sen har vi fredagsmys á la tacokväll. Som barnen har högst på önskelistan :). Själv satsar jag på soft taco för att undvika äta friterade chipsen. Antar ändå att det kan rusa iväg i kallisar. Till det ska jag skiva avocado :P

Ha en bra fredag!!!

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en supermysig tacokväll :) Det är ju såååå gott!!!!!

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Gud vad duktig du är!! Låter så gott med all mat du fixar med. Hoppas ni får en toppen fredag!! Och nej jag visste inte att 1300 kcal och under är sävlt... Skumt att de rekommenderar det då... tack för att du delar med dig!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Mmmm... vad gott. Vi funderar också på att göra tacos. Fast med kyckling istället för färs och jag skippar nog brödet helt och kör på bara grönsaker *mumsigt*

    Det finns ju torrostade jordnötter också. Fast de kanske är saltade... Hmmm, ja det är inte lätt. Tur att det finns så många andra goda nötter =D

    Ha en mysig helg!

    Cidern är det lugnt med. Dricker Hannas bluberry mini och den är sockerfri =D

    SvaraRadera