Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 31 mars 2010

Viktklubb.se har paus....

....och det är sååå drygt jobbigt. Jag kommer liksom undan med vad som helst känns det som. ingen som "ser" det nu förrän jag skriver in och då är det ju för sent, he he.

Hoppas verkligen att de är igång igen imorgon, annars är jag sänkt i påsk. TUR säger jag bara att jag har avlagt sockerlöftet. Våra Risbräck och Rice crispies treats ser gooooda ut!! :P Bild på det + lite pyssel.





Ser ni kärringarna?



Close up, hi hi.

1 kommentar:

  1. Det kommer säkerligen igång igen snart. Annars får du bli medlem på matdagboken.se (det är gratis) så att du kan föra in maten så länge viktklubb.se är nere.

    Men tror nu du klarar dig även utan att registrera maten. Du är ju så duktig =D Heja, heja dig!!!

    Tack =D Fast det verkar vara varannan vecka motivation. För denna veckan började luuugnt. Måndag, tisdag vila. Idag blev det dock 30 min morgonpromenad och 25 min gång/spring till tåget. Men då har jag rikligt med energi till att träna torsdag-söndag nu *haha*

    Ps. Vilken härlig påskdesign Ds.

    SvaraRadera