Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

måndag 22 mars 2010

frullebulle

GRATTIS ELLINOR!!!!!!!!!!!!!!!!! (http://elliekaramelli.blogspot.com/2010/03/never-again.html)



Jag har pressat färsk apelsin juice idag. Mums-filli-mums :P
Vågen sa -0,1 idag och jag är mer än nöjd med det. Min upptrappning och övergång verkar ha varit helt lyckat!! Nu är det först 68 som hägrar och sen SKA JAG I MÅÅÅÅÅÅÅL :D

From nu väger jag mig varje måndag!! Kanske oftare, men jag skriver varje måndag, he he ;)

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad kul att se dina braiga resultat :) Hur länge körde du ren kur innan du började trappa upp?
    Mvh Eva

    SvaraRadera
  2. Man tackar :) Grattis själv till en otroligt bra upptrappning! Hoppas du har en bra dag.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad duktig du är!!!! Superbra verkligen!!!

    SvaraRadera
  4. Hej igen :)
    Tack för ditt inlägg, det var en massa bra att läsa! Det som är det mest frustrerande är ju att jag gick ju ner 29,9 kg förra våren innan mitt bröllop, då gick allt som en dans, jag tyckte nog inte att det var jobbigt nångång under mina 107 dagar på ren kur, och då drack jag endast kaffe och vatten, inte en droppe lightläsk eller någonting annat. Önskar bara att jag skulle hitta tillbaks till den motivationen och känslan, för jag mådde så otroligt bra under den tiden också, ja ja det kommer kanske :)
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera