Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

fredag 26 mars 2010

Fredagsmys



2 Soft tacos blev det. Gott!!

Kolla vad jag hittade på hälsokosten, hi hi:


Lakritsrot. Snacka sockerfritt fredagsmys. Barnen tycker jag är jättekonstig som tuggar på en pinne. Ha ha ha.

Tyvärr blev jag superhungrig på jobbet. En soppa räcker inte till längre. Det blev 2 frallor som fanns på jobbet. Någon hade köpt och de va dagsfärska!! Jättegott, åt dom helt naturella. Det fick plats inom ramen av mina kcal - tyyyp. Jag har hamnat 22kcal över idag och det tycker jag är såååå ok!!

1 kommentar:

  1. Hej tjejen,
    Såg att du skrev till Jenny att det var jag som sagt att det är svält på 1300kcal och under??? Tror du har blandat ihop det för det har jag aldrig sagt... ?? Det jag sa var att man inte gick ner mindre av att äta mindre?? Dock fanns risken att man inte fick i sig alla näringsämnen på den nivån. Finns massor med info i frågor/svar med Dietisten Josephine på viktklubb, det var även där jag hittade den infon... för 1år sen ;)

    Heja heja er som räknar och snart är jag oxå där.

    SvaraRadera