Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

tisdag 23 mars 2010

Barnfikat

Det va bara sött, sött, sött på fikat idag. Jag hade hoppats på lite frukt men de hade bakat så fint med muffins, kellogstoppar, kolakakor och nån slät kaka. Till det va det saft eller kaffe, å jag dricker ju inte socker eller kaffe... Som tur är hade barnen det mkt trevligt och vi fick se några fina alster av lilla-My :)Här Pippi. Temat va Astrid Lindgren på allt jobb dom hade gjort.



Middag idag blev kasslerstavar med hemmagjorda pommes med skalet på, ketchup samt morotsringar och gurkstavar. Jag trodde det skulle rusa iväg i kcal skarpt, men jag har massor av kcal kvar att stoppa i mig idag, läs; måste stoppa i mig!! 479kcal närmare bestämt. Middagen va 306kcal så ni kan tro det är en hel del kvar!!!

_____________________________

Senare;
Det blev blandning av pumpafrön, solrosfrön, cashewnötter, russin och pinjenötter samt ett ägg. Slutade på +20kcal.
God natt y'al

1 kommentar:

  1. Mmm... vad gott! När mina pengar trillar in ska jag köpa massvis av nötter och frön. Har också haft svårt att komma upp i mina kcal (förutom igår då).

    SvaraRadera