Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

torsdag 18 mars 2010

Oooooh potatis :-P



Idag hade jag kontakt med min konsulent som för övrigt är på Teneriffa, den lyckosten ;). Vi kom fram till att jag får börja lätt med kollisar och då också ersätta en soppa. Gissa vad jag började med??? Jo - Potatis!! :-P Det blev ren klyftpotatis i ugn, utan olja! Jätte-jättegott. Jag åt upp dom först, ha ha.

Tomaterna är lika goda idag. Jag köpte de 2 sista paketen i affären idag, he he. De har tagit in en annan sort nu. Men de här smakar verkligen tomat!!

Vi pratade ej om det men jag tänker fortsätta med vattenregeln ett tag till, 3liter om dagen!

Hoppas att det går bra för er andra CKare därute :D. Kram på er alla!!

1 kommentar:

  1. Ååå vad gott det ser ut :) Bra att du lyssnar till kroppen och att du går långsamt fram i upptrappningen. Tycker du är superduktig!

    Kram

    SvaraRadera