Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

måndag 15 mars 2010

Vi vill bli fler :D !!!!!!!!

Gud va kul. Nu är vi några som kör med Godis uppehållet!!
Kom ihåg reglerna är ganska enkla. Inget Godis, Chips eller Chees Doodles tom midsommar. Ok är:
- rena nötter
- torkade frukter
- mina nya lakrits Tufty
- Popcorn á la Paulún poppade i cocosfett
- keso/grädde med bär
- tuggummi
- mörk choklad, för de som tycker att det inte är godis......

Lägger till
-salta pinnar
så är ju Ellinor med på tåget bara av vad hennes familj redan har bestämt! *ler*

Annars har jag en bra dag. Va ju lite nere efter pluset först, men dagen har gått toppenbra. Det är verkligen skillnad på helgdag och vardag. Gjorde av med lite pengar ändå trots att jag inte direkt köper mat, he he. För jag va på lite bokrea och köpte till barnen och mig från Coop. Det blev en Paulún bok samt en bok om Barn 0-8år till mig samt 4 böcker i var till barnen. Bla en bok med stora bokstäver i som Paulina kan börja läsa i lite själv. Hon blev glad :D Min "Tusan" <3

Nu ska jag kolla in skamliga Hollywoodfruar snart. He he. Vilka brudar alltså.

3 kommentarer:

  1. Hej hopp, Oj då lägger du till mig fast jag inte anmält mig :O he he Ja man kan ju säga att jag automatiskt är med då jag går på ren kur + upptrappning innan resan ;) Men den 12/6 åker jag iväg och då är jag inte med trots att jag ska äta low carb på resan.

    Familjen skulle inte kunna vara med för vi har även naturgodis, påskgodis, visa naturchips ibland och fikabröd vid födelsedagar och högtider men det är inte under en period utan så ska vi leva :)

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Pluset kommer ju ge med sig. Det var ju bara en dag som blev lite fel och oturligt nog dagen innan vägning. Du får se fram emot ett större minus nästa vecka =D

    Haha, nej, jag tänker då definitivt inte falla för frestelsen. Tyckte bara att det var så himla typsikt. Kommer ge godiset till min bror, så blir han glad. "Gåvan" är från vår lokala ICA-butik, är ju inte alla butiker som ger bort grejor i tid och otid ;-D

    SvaraRadera
  3. Underbart med utmaningen. Jag vågar inte haka på än, för mycket annat jag måste få grepp om i matväg känner jag. Men snart kanske!? :-) Du är superduktig och stor kram till dig för alla dina fina och peppande kommentarer!!

    SvaraRadera