Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

tisdag 16 mars 2010

Ambassadörsträff i afton

Det blev + på vågen igen. Igår va en toppendag. Inte ett enda snedssteg, inte ens light dryck eller ägg. Ändå +0,1...

Ikväll ska jag på informationsträff angående att vara Ambassadör för kvinnligt företagande iår. Det blir intressant. Tydligen ska Mi Ridell vara med tillsammans med kollega och köra nåt inspirerande. Kul!
MEN, det blir ganska sent, 18.00 till 20.30, och det står att de bjuder på lättare förtäring. Jag har förberett en plastlåda med kycklingfilé och gurka i skivor. Det blir lagom glamoröst att snaska på det när de andra mingelfikar.... Skulle tro att jag hoppar det och slukar mina filéer på tågresan hem. Det blir ju lätt pinsamt annars, tycker jag. Tar med mig en Cola Zero istället samt drar i mig en shake precis innan... Det låter som en plan god som annan, eller hur!??

3 kommentarer:

  1. Låter som en toppenplan tycker jag =D

    Jo, det var den artikeln jag menade. Konstigt att länken krånglar. Den fungerade när jag testade den nyss. Men, men internet och datorer gör ju lite som de själva vill ibland.

    Nu kör vi på mot ännu en bra dag =D

    SvaraRadera
  2. Lycka till i kväll och du är verkligen skitduktig!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej tjejen,

    Låter som en riktigt bra plan! Tycker att du är jätte duktig som kämpar på. Du är så nära din målvikt nu och jag tror verkligen att du kommer att hålla dig där sen. Utmaningen med godiset kommer att göra tt du inte kommer ha samma godisbegär och godis kommer inte vara en del av vardagen BRA JOBBAT verkligen! När du skriver inte ett enda snedsteg inte ens ägg eller light dryck så undrar jag om du är tillbaka på ren kur? Kanske behöver man bara en vecka med lite protein och sen köra igen :) Jag verkar vilja ha nåt att äta 1ggr/vecka men man kan ju hoppas att det avtar, nu är det ju b a r a 9,5 vecka kvar ;) Hoppas hoppas hoppas jag når BMI 25 tills dess. Jag tycker man ser samma skillnad på dina bilder som mina och det är att brösten ser större ut och det måste ju bero på att kroppen blivit mindre he he :)

    Kramilikram

    SvaraRadera