Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

måndag 15 mars 2010

attans

Jaha. Jag gjorde en stor miss igår. Jag åt mina 2 soppor som vanligt samt senare kyckling med sallad och balsamicao, som planerat. Dock glömde jag av min kvällsshake och blev sjukt hungrig + sugen utan att veta varför. Jag drack å drack men inget gav med sig. Tillslut insåg jag att jag missat en shake, men då va det sent och jag va slöööööö. Så vad hände. Jo, jag tog en "Cambridge-bar" (slimbridge) istället och tänkte att det funkar väl. Som om det skulle vara jobbigt göra en soppa egentligen....
Nåja, det är vad som hände och idag blev det alltså som ett brev på posten; + på vågen. Säkert kom jag helt ur Ketosen och får väl ta det ännu lugnare ett tag till...

Ja ja.

Ha en bra dag! M.

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen, det var nog ingen fara. Hur lång tid var det kvar tills du egentligen skulle börja med barsen? Är det i v3 av upptrappningen? När ska du börja viktklubb?

    Tycker du är superduktig!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Säkert ingen större katastrof! Härligt att läsa att du kämpar på ändå. Hurra för dig!!

    SvaraRadera