Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 10 mars 2010

En ny dag

Det gick si så där igår. Jag va sjuuuukt hungrig och sugen. Det blev 60g kotlett utöver dagsransonen samt 8st lakritsbitar = mitt första snedsteg under denna omgång. Jag hoppas verkligen att jag ej gör om det!!

Idag tänker jag inhandla olika sorters grönsallad eftersom jag får börja med sallad på fredag. Godkänt med Balsamvinäger. Gott!

Dagens meny;
Frukost: Bananshake Blended med is
Lunch: Kanske varm grönsaks soppa, det va ett tag sen nu.
Det blev en mellis också, en bit kotlett på ca 50g
Middag: Kycklingfilé
Kvällsmål: Troligen Jordgubbshake Blended med is
Vatten intaget: 2,5lKvar: 0,5l
Druckit allt det vattnet redan och klockan är nu 15.20. kommer bli mkt vatten om hungern ej ska störa mig allt för mycket. Märks att jag går hemma på VAB. På jobbet blir jag inte lika hungrig hela tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar