Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

torsdag 25 mars 2010

Provat kläder :)

Just nu kan jag verkligen inte fatta att allt kunde gå så fel förra gången. Jag vägde 68,2 och va skitstolt och 0,2kg från BMI 25. Idag har jag BMI 25,6 och är helt toppenglad, men undrar som sagt hur det kunde gå fel sist. Vad händer i huvudet egentligen??

Ärligt tror jag att det som VERKLIGEN hjälper mig denna gång är det stränga sockerförbudet. Jag åt faktiskt inte ens av de kakor som barnen bakat på föräldrafikat i tisdags. Lite hjärtskärande såklart, men man kan inte bara leva i nuet, jeg har ju ett mål. Den kakan kunde ha triggat igång en djävul i mig!?!?

Provade lite sparade "smalis" kläder idag. De passar faktiskt :D!!!! En del. Dessa ska jag ha idag, såååå glad!!!



Ett par andra passar nog snart hoppas jag - men jag kunde knäppa iaf ;) - för de är grymma. De är svart och de har perfekt längd samt e i bootcut trots finbyxmaterialet. Jag ÄLSKAR Bootcut!!! Alla kategorier!! Troligt är att det va inne på 90-talet.... då jag köpte dom, he he.

Fick presentcheck på RUSTA idag på 100kr. Deras toapapper kostar 100kr för 4pkt, och vi behöver det!! Tack RUSTA :)

1 kommentar:

  1. Tack =D

    Och stort grattis till ditt resultat. Jag längtar tills dess att jag kommer i mina smalis byxor igen, men har 5-6 kg tills dess. Men man måste ju ha något att längta efter.

    Tycker du lyckades riktigt bra med maten. Det kan inte vara lätt att veta hur man ska lägga upp det när man har ätit shakes så länge. Så bra jobbat! =D

    Nu kommer helgen. Jag har laddat med nötter, russin och vindruvor. Ska dock festa imorgon så då kommer några cider slinka ner, men inge godis, chips eller liknande.

    Heja dig!
    Och ha en underbar helg!
    Ps. ´Vet att på Maxi brukar de finnas jordnötter med skalet på. De borde väl vara rena? Ds.

    SvaraRadera