Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

torsdag 18 mars 2010

suuuuck

Alltså, det är så trögt med vägningen så jag vill inte ens skriva min vikt längre förrän jag kommer under 70 egentligen. Plus 0.3 idag mot igår... jag som va såååå duktig ju. Men kanske är det här en "Behålla-vikten-metod" för jag har ju eg inte gått upp i vikt heller ju. Och det är bra! Denna gång är det superviktigt att allt går rätt till så jag är så himla skraj å göra fel... Gick upp 9kg på 1,5månad i januari-februari detta år pga tväravbruten kur och DET VILL JAG INTEEEE GÖRA OM!!!!Jag har 2kg kvar av dessa 9.

Idag sitter jag och jobbar hemifrån. Det är riktigt mycket att göra. Ekonomiredovisning, skicka fakturor, skaffa inlösen-avtal för kortdragare.... Jag är ingen ekonom, men jag är ju egen så det ska bara göras!! Jag har en behandling på kund i eftermiddag så det ska bli kul att få jobba liiite idag iaf utöver detta.

Skitglad över att min salong har flyttat närmare pendelstationen och i närhet till annan hudterapeut. Min salong går verkligen bra nu! Hoppas att det håller i sig och bara blir bättre. Den dagen jag kan ta ut en redig lön ska jag fira med Ellis champagne!! :D Kom jag på nu, hi hi och det känns som ett bra mål.

Gi' day y'all
www.mariashudospa.se - om nån är intresserad ;)

3 kommentarer:

  1. Tycker du är superduktig tjejen och du får inte riktigt vad du förtjänar. Hoppas det börjar röra sig neråt när du räknar kalorier för du är ju sååå nära målvikt.

    Kramilikram

    SvaraRadera
  2. Va!?! Ingen kommentar ang Champagnen :-o

    Kram Elli ;)

    SvaraRadera
  3. he he ... då skulle kommentaren vara "hoppas jag får vara med :)"

    SvaraRadera