Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

fredag 12 mars 2010

Tufty

Inhandlade detta igår;

Det är ren lakritsextrakt inga färgämnen eller socker. MEN, det står faktiskt att det är kalorier i varav 6g sockerarter. Hmmmm, jag som hoppades ha hittat en grej jag kan äta. Såååå sugen ju. Nåja.

Oförändrad vikt idag från igår. Åt 2 ägg utöver proteinet så jag antar att det är segt att lägga till proteinet. Dessutom höll jag ej dosen... igen. Jag avundas alla som ej är hungriga av detta. Enligt andra ska det vara mättande och uppiggande att dricka kaffe. MEN jag gillar. Inte. Kaffe. Tyvärr.

Mådde redan bättre efter att jag skrivit inlägget igår. Känns som ett brev till universum, he he. vi hade en trevlig kväll och tjejen va ovanligt följsam samt fantastiskt. Underbart!!

Idag och imorgon blir det jobb. Känns bra. Mannen får ta denna VAB-dag!
Ha det gott därute :D

2 kommentarer:

  1. Hej hopp, Du hittar bakgrunder på www.thecutestblogontheblog.com

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen,
    Kokosfettet som sälja på ica i silverpaket funkar super till poppningen men jag kan inte förklara varför men det finns mer info på bloggen nu ;)

    SvaraRadera