Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

måndag 29 mars 2010

Caesar med chorizo


Javisst. Det blev en caesarsallad med chorizo-bitar idag. Gott!! Jag har fått frågan om hur jag gör min caesar sallad. Den är inte särskit hemmagjord egentligen. Vad jag menar med hemmagjord är att vi själva skär salladen och torr-rostar brödet till krutonger utan olja eller dyl. Dressingen är köpt på ICA Maxi och är av märket Ken's. God!! 533kcal på 100g. Jag tar ca 20g per gång och tycker att det blir toppen. Dessutom skär jag min parmaesan i bitar eller skär i stora skivor, jag gillar när man får bita i osten till skillnad från riven parmaesanost.

Tack så hemskt mycket för fina och snälla kommentarer. Tänk att jag kan vara snygg i en annans ögon, det trodde man inte för några månader sen, he he. Tyvärr verkar systemet ha pajjat lite ang bilder så de är inte synliga för tillfället. Hoppas att det bättrar sig omgående.

Ha en toppenkväll!

1 kommentar:

  1. Jag har oxå knas med mina bilder :( Jag dööör av nyfikenhet hur det gick för dig på vågen idag? Har ju hållt tummarna så dom är helt blå nu hi hi

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera