Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

söndag 21 mars 2010

En hjälp i nöden



Gud va glad jag blev när jag hittade denna. Precis enligt mitt avlagda löfte av vad som är OK att äta just nu ;) Ganska ok i kcal.

Min dag rusade iväg på att jag köpte fel sorts Chorizo... Tyvärr. Jag mindes helt fel vad gälde vilken sort som va ok och jag köpte faktiskt den med mest kcal. Tyvärr hade jag ej ork eller förstånd att kolla det iaffären. Ganska trött. Hela min o dotterns turer i affärer tog 3,5h idag och orken va nog inte min vän just då vid köpet av Chorizo. Ja, det man ej har i orken får man ta i kcal, tydligen.... Nåja, nu vet jag att det inte är SCAN utan Må gott jag ska köpa!!!

3 kommentarer:

  1. Hej tjejen, Vad fint det har blivit här inne :) Fredrik Paulun ska oxå ha några såna där nötpåsar. Perfekt snacks ju :)

    Tycker du är superduktig som klarar upptrappningen så himla bra!! Jag är där först om 9veckor och då kommer dessa inlägg du skriver vara en inspiration :)

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Det står Delmål 3 ovanför och det är precis vad det betyder. Kollar du i mina kategorier så ser du en som heter delmål. Jag tar 2 kg i taget för annars skulle det kännas mer eller mindre omöjligt att gå ner allt.

    Det blev en från Maxi för 350 kr. Delarna i den har 10 års garanti. Innan hade jag en från IKEA, men eftersom den gick sönder blev jag sur och ville inte köpa en likadan *haha*

    Det låter som ett toppenbra lördags-"godis" alternativ =D Och helt ok alternativ till allt annat man kan trycka i sig då man är trött och HUNGRIG. Bra jobbat!!!

    SvaraRadera
  3. Bra att veta det där med maten! Kram hoppas du får en bra dag.

    SvaraRadera