Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

tisdag 16 mars 2010

Frestelser, men jag klarade det!!!


Jag tog detta kort för att visa att nog syns det att man jobbar med frisörer allt. Det är inte jag som fixat frillan, he he. Jag bad om lite fix så jag kunde ha utsläppt och fick luggen nyklippt och resten tokfönat och stylat. Wow! Det är hur lyxigt som hellst ju. Jag kände mig som en supersnygging och va riktigt sugen på vinet faktiskt;

... men såklart inte. Dessutom väntade bilen på parkeringen bredvid pendeln ju.
De bjöd också på;

... och jag va lika hungrig som jag misstänkte samt tyckte det va lika opassande att äta medtagna kyckligen som jag misstänkte.

Mötet va iallafall jätteinspirerande och jag träffade flera kvinnor som jag verkligen inte ångrar att jag träffade. På fredag eller lördag kommer jag och en av de nyträffade ambassadörerna att gå på teater. Det kan vara mkt intressant för ALLA att se den men verkligen för alla vi som är viktfokuserade; "Mat desperat" http://www.1.6miljonerklubben.com/aktiviteter/diverse/visa/index.asp?id=354. Med Mi Ridell, Grynet Molvig samt Paula Ternström. Mi och Paula spelade upp ett utdrag ur pjäsen och det va heltokigt och verkligen träffande!! ;)



Ang. att jag kände att jag inte fuskat är det inte för att jag går på ren kur utan för att jag menade utöver de 100g protein samt 50g sallad som det kunde vara "fuskat". ;)

1 kommentar:

  1. Du är jätte duktig Maria! Jag tror att det är svårare att vara i upptrappningsperioden och inte äta mer än vad man ska än att köra ren kur och du klarar det galant trots mingel på stan. Heja heja!!!!!

    SvaraRadera