Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

söndag 21 mars 2010

God morgon



Min frukost idag!

Vågen visade +0,2 idag. Igår va första dagen som jag ersatte 2 soppor och fullföljde min kcal-plan enligt viktklubb.se. Nu hoppas jag att det bara va pga omställningen som det blir lite + och att det mkt snart går ner igen. Enligt viktklubb.se ska jag tappa mina kilon på 10v och det är verkligen helt lagom. Ca 0,5 iveckan blir det. Ska nog övergå till väga mig 1g/v precis som ni andra. Men då väger jag mig imorgon igen och sedan varje måndag.

2 kommentarer:

  1. Hah, det blir inte alltid som man tänkt sig. Men du verkade ju haft en trevlig helg iaf =D

    Pluset kan ju bero på att du har lite tyngre mat i magen nu. En soppa väger nog inte lika mycket som bröd,kött och potatis. Så det kommer fixa till sig snart =D

    Och jag är jätteglad att du bjöd in mig till din utmaning. Det är roligt när man är fler som kämpar för samma sak.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ååååååå vad gott med smörgås!! Hoppas min upptrappning med mat går lika bra som för dig. Helt super att du håller vikten så bra nu när du börjat äta kollisar :)

    Kram

    SvaraRadera