Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 10 mars 2010

Caesar sallad

Jag är otroligt förtjust i riktigt goda caesar sallader. Började under min tid som servitris på Hard Rock Café.

På bilden i - det nya ;) - sidhuvudet finns en bild på en caesar sallad som jag åt på jobbet Scandic Hotel södertälje, Skogshöjd. Det va slut på kyckling så vi freewhealade och drog till med kräftstjärtar istället. En succé vill jag lova!!

Kanske kan jag skapa en Caesar sallad provnings kollumn här!! Jag vill iallafall passa på att rekommendera en av de godare jag har ätit på den senaste tiden. Det va på Aubergine på Linnégatan Östermalm, 145:- från lunchmenyn. Toppengod! http://www.aubergine.se/

ICAs färdig komponerade sallad som man blandar ihop själv är också riktigt okej.

1 kommentar:

  1. Ha ha ha, jag gjorde precis om min blogg för jag ville inte ha så samma lika som du sen ser jag att du oxå gjort om din :p

    Kram

    SvaraRadera