Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

torsdag 1 april 2010

GLAD PÅSK



Glad påsk på er alla!

Jag är verkligen så otroligt nöjd med mitt godislöfte. Det fanns såååå mkt godis överallt dessa dagar. Fritt att bara ta av i alla butiker på jobbet osv Inte nog med det så kommer de små hem med massa godis från sin påskkärringstur. Men jag åt mina torkade aprikoser. Det va första gången jag åt dessa på länge. Det blir popcorn ikväll ;)

Honungsmelonerna verkar ha säsong. De är så otroligt saftiga och smakfulla. Helt underbara!!! Jag har köpt en sån samt en vattenmelon, de är mitt påskgodis ;)



Kanske inte måste börja med 3 soppor, men jag åt en till frukost imorse iallafall. Va på väg och skulle köpa fler för jag har bara 1 till, men det va stängt hela påsken.... Attans.

1 kommentar:

  1. Hey babe, jo då dom har öppet 10-12 på lördag i haninge men annars kan Niclas ta med sig soppor till dig på söndag så kan du lämna tillbaka när du hämtat ut.

    Hoppas du får en underbar påsk!!!

    SvaraRadera