Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

måndag 12 april 2010

Gårdagen gick bra. Jag åt ingenting från fikabordet utan att skämmas för det. Vi va ju ändå 9pers så ingen borde ha brytt sig, hi hi. Senare blev det promenad 1,5mil :D.
Lunch igår, en goood klassiker från MAX;



Idag har jag ätit frökusar till frukost och vet ej hur resten av dagen ser ut matmässigt. Min man ska på läkarkontroll och ville att jag följer med. Så jag har bokat om fm kunder och hänger såklart på. Hur ofta ber han om nåt egentligen... Klart jag finns för han idag!! Så antingen blir det en macka-från-en-automat-lunch eller nåt annat!!
Ska ta fram kyckling iaf till kvällen.

Ha en bra dag alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar