Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

fredag 2 april 2010

Frosseri



Jag inser att mina ovanor sitter otroligt starkt kvar. Jag har frossat i melon, naturella nötter och russin. Det är samma vanor bara med lite "nyttigare" produkter. Ingenting har hänt alltså.

Jag känner att jag vill ha några fria dagar med viss inskrivning i VK. Lite påsklov kan man säga. Det är ett enda mätande och vägande. Känner att jag ska näja mig med att åtminstone bara göra bra val av det jag äter. Alltså fortfarande ej raffinerat socker.

Jag får ta upp kampen mot kilona återigen på tisdag.
Dessutom måste jag ta tag i mitt tänk. Varför blir det ett enda ätande bara för att jag är hemma??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar