Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

lördag 3 april 2010

Syndernas förlåtelse

Så himla glad att jag har min konsulent :D Det va som att få Bikta sig och få syndernas förlåtelse. Så mycket förståelse och många bra inflikelser.

- Alla har Downs ibland. Men låt det bara inte bli "fel" och gå till Övervikt
- Ha istället en period där målet endast är att hålla 70kg istället för att hela tiden sträva neråt. Då känslan av misslyckande blir starkare pga inget resultat.
- Förlust av det man åt innan men nu "inte får" kan kännas som en sorg

Jag har varit mkt ledsen periodvis dessa dagar. Kanske känner jag sorg över att alla äter godis med inte jag...
Jag erkände att jag ville ha ett gäng soppor bara för att kunna ha massa kallisar kvar till kvällen så att jag kan svulla mera..... Inge bra men ett medel som ändå ger mig det resultatet jag vill ha istället för att gå upp i vikt och må dåligt över det. Mina känslor får jag ta tag i senare ;)

Jag har redan ätit 1051kcal 280kcal kvar. Jag KAN klara det om jag ej får det jobbigt ikväll. Planerat är att grilla korv (VV korv 78kcal/st). Till det blir det grönsaker och massor av vattenmelon och sen popcorn. Det kan funka faktiskt!!

Glad fortsättning på påsken alla. Nu ska jag gå ut och sopa backen - bara för att. Röra på mig och så ska nog mannen och barnen spela lite bandy samt dottern åka lite inlines med mina griller. Då behövs en renare mark ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar