Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 14 april 2010

Inge bra det där

Ja. Det har blivit 2 missar på 2 dagar. I måndags grillade vi korv och då blev en av barnens korvar kvar.... i min mage :-o.
Igår åt jag en lunch på kinarestaurang och tog väl FÖR mycket sallad på tallriken för mkt snart va jag hungrig igen. På det ville min man ha lunchsällskap och han valde Pizza Hut. Hm, guess what. Jo, jag hängde på med att också äta buffen och eftersom jag ändå va på + sidan så åt jag massor... 5 bitar. Ingen bra teori det där. Menar; men jag är ju ändå på +/ur ketos (u namne it) så då kan man ju dra i lite högre växel och skärpa sig imorgon.... Ja, ja.

Skärpning idag alltså. Hoppas att det går bra. Ska ta med matlåda med kyckling, sallad och råris så det är ju bra. Ikväll blir det fullkornspasta med köttfärssås.

1 kommentar: