Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

måndag 5 april 2010

En ny vecka

Ja, det blev +0,5 totalt denna vecka. Antagligen hade det blivit mer om allt varit fritt att äta. Ska bli riktigt skönt att jobbet börjar imorgon och jag ser fram emot nya krafter och nya tag så att siffran är under 70 nästa vecka!! Att gå hemma är inge bra för suget...

Min otroligt ambitiösa och finurliga svägerska hade hittat en "före" bild på mig och fixat så att ni kan se den här i sidan. TACK o TACK för det Elli ;D

4 kommentarer:

  1. Nemas problemas, vill ju att du ska se dina framsteg ;)

    SvaraRadera
  2. Jag vet att bilden är från en dag som jag ändå kände mig stark och vacker. Nu såhär ser jag verkligen fet ut. Tänk att det kan bli så. Hoppas verkligen att jag inte återgår dit...

    Att ha bilder såhär ger verkligen en kick och en morot. Jag va otroligt sugen igen alldeles nyss och insåg att jag är nog bara törstig så nu sitter jag här med min ramlösa.

    SvaraRadera
  3. Visst är det kul med före och efter bilder, Vad duktig du är!!

    SvaraRadera
  4. Nej, det är inte lätt att vara ledig. Jag tog alldeles för mycket ledigt förra veckan med motionen och i helgen med motionen och maten. Men det är bara till att rycka upp sig och komma igen =D

    SvaraRadera