Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 14 april 2010

Ändrade planer...

Det blev ingen matlåda för min granne ringde och ville ha lunch sällskap. Jag hängde på ;). Men det blev nog rätt bra för vi åt på hotellet och de serverade färsbiffar som va grymt goda med rostad potatis - har jag ej ätit förut. De har dessutom en grym salladsbuffé samt nybakt gott bröd med hummus samt olivpaste. Till det en ramlösa. Kände mig urvuxen verkligen bland alla kostymnissar och fina Maria. Hon har så fina naglar. Mina nagelplattor har äntligen vuxit sig friska efter ett antal nageljobb, men trots det och trots att jag vet att de blir så sköra av materiel så blir jag SÅ sugen på akrylnaglar när hennes är. så. fina!!!!



Dessa naglar fick jag gjorda innan jul, men egentligen tog jag kortet för den som gjorde dom har misshandlat nageln så det tom blöder längs med nagelbanden som ni kan se. Jag valde ändå det kortet för jag har ej så många bilder på naglar jag brukar få gjorda. Tom de skadade naglarna är snyggare än mina annars så nerbitna naglar.....
Maria gör naglar på hemmabasis och har aldrig misslyckats med det, den gången va det lite panikartat att få dem gjorda för hon hann ej och jag skulle bli filmad på SPA - då kan man ej ha bitna naglar eftersom händerna är i fokus ;)...


Så här ser mina naglar ut idag... :-o


Snart blir det köttfärssås med fullkornsbandspaghetti.
Massor med energi till er alla + önskan om sooooool!!!

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen, Jag fick oxå ändrade planer för jag blev tvungen att hämta Felicia på förskolan idag för Niclas var tvungen att jobba så det blev bara förmiddagsjobb för mig :)Jag är oxå supersugen att fixa mina naglar innan min resa :) funderar på att låta Madde (Nattis syster) fixa dom ...

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Låter toppen!! Men, har du ej eget materiel... ;)

    SvaraRadera