Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

fredag 9 april 2010

Nu har den kommit!!

Titta vad som kom med posten idag :D



Inspiration GI-scones;



Vi gör receptet glutenfritt. Använder fullkornsmjölet och ren havre. Inga valnötter fanns det hemma så vi använder oss av rena jordnötter.









De va jättegoda!!!



Dagens meny;
Frukost: 2 bröd med smör, melon och färskpressad apelsinjuice.
Lunch: Fullkornspastasallad från Pressbyrån....
Middag: Hamburgekött (med 0,5-1% koklhydrater i), ris, Keso och sallad.
Kvällsfika: 1/2 GI-scones med smör och ost
Fredagsmys: Honungsmelon och 2 bröd från igår. De är inte alls lika goda längre. Ska nog ätas samma dag...

3 kommentarer:

  1. Förlåt, glömde säga det om bröden, jag lägger alltid in skivorna i frysen med bakplåtspapper mellan. Det är därför jag skivar upp dem i butiken ;)
    Tack för ditt mess och din kommentar ... bäst jag tar mig min soppa då he he

    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Förresten bröden ni bakade såg såååå goda ut och det såg riktigt trevligt ut att ni bakade allihop tillsammans :)

    SvaraRadera
  3. Vad gott. Nu blir det ju lätt att komma ut, när det är så fint väder. Kommer det säkert bli en hel del promenader för oss alla.

    Heja, heja friskt humör! Det är det som susen gör! Heja, heja, heja!

    SvaraRadera