Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 21 april 2010

Sådär...

Det är mkt slött just nu. Jag har ingen energi riktigt. Idag känner jag av öronen och har ont i huvudet. Hoppas inte att det bryter ut en förkylning som heter duga. Orkar inte med det samt har ej råd att ej vara arbetsför just nu!!!

När jag får tillbaka ork hoppas jag starta igång med träning igen samt bli riktigt bra med maten. Just nu är det slött som sagt. Igår åt jag tom Mariekex... Kommer jag undan med det??? Inte riktigt kaka eller godis men det va i nästan i gränslandet va??

Idag åt jag soppa till frukost och sen åt jag en Pressbyrån sallad till lunch, en pasta sallad Italiensk med oliver, mozzarella och torkade tomater samt parma. Gott!! Till middag blir det nog köttfärssås. Ingen plan, men vi har tinat upp köttfärs.

1 kommentar:

  1. Usch vad jobbigt, jag känner mig oxå sjuk :( Och vädret fortsätter att vara trist... kanske får man energi till helgen då det tydligen ska vara sol och 15 grader :D

    Ha det bäst!

    SvaraRadera