Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

söndag 4 april 2010

Påsklunch

Idag blev det påsklunch hos svärmor. Jag åt potatis, helgskinka, senap och massa sallad, gurka och tomat till det. Som efterrätt blev det grädde med svartvinbär från hennes gubbes gård.

Jag har inte några bra "före" kort på mig eftersom egentligen orkar jag ej anstränga mig att leta genom för att hitta. MEN min man skulle fixa nåt med datan hos svärmor och hittade en hel fotoportfölj från sommaren 2007. Där fanns ett kort med när jag stod vid spisen och oj vad magen tittade fram, he he. Borde kunna fixa fram det kortet snarast, hi hi.

1 kommentar:

  1. Jag ska kolla våra bilder oxå. Är det helst från februari 2009 du vill ha? Gissa vad jag gör??? He he jag badar i g e n :) Niclas och Rebecca åt Nachos och jag är sugen på ALLT Jag brukar bli så här dagarna före mens...då är det bara att bada, bada och bada ;) Kraaam

    SvaraRadera