Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

söndag 29 augusti 2010

snart är v1 till ända och GODISLÖFTET

Inget godis-löftet går bra!!! Godislöftet i vecka börjar på tisdag men redovisning för min dietist är måndag-söndag.

Jag är helnöjd med godislöftet och känner just nu att det ska fortsätta hela 5-veckorsperioden som jag ska redovisa till dietisten. Dvs 4 veckor till. Får jag som jag vill med mig själv så håller jag löftet graviditeten ut!!!! När dessa 5 veckor är över så är jag i v21 i graviditeten och det vore bäst fortsätta 19 veckor till såklart. Fighten blir urtuff senare annars.



Skulle det bli så att jag blir sjuuuukt sugen och klöser ögonen ur mig över något så kanske okej då..., men eftersom jag och Elli är överens om att tom cheddarpopcorn kan få ingå i löftet så borde jag hålla. Förhoppningsvis köper jag mörk choklad om suget blir grymt.



Nog om mat och sug. Egentligen handlar det ju om att jag är gravid, men jag är så kvar i tänket ang vikt sen flera års fight. V17 innebär att bebis nu kan höra och urskilja ljus och mörker, hi hi. Jag har sen en tid tillbaka ett smycke med pingelljud, en bola heter det.

1 kommentar: