Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

torsdag 19 augusti 2010

No more cookies

Jag har faktiskt fått bukt på mitt kakbegär jag hade där ett tag. SKÖNT!!! Undrar varför jag hade det. Slängde det jag hade kvar, he he. MEN!!! Chokladbegäret kvarstår. Gott ju :P och det enda jag är riktigt sugen på.

Idag har jag tagit en lugn promenad från dagis - hem, imorgon blir det möte med sjukgymnast ang ryggen. Jag ser fram emot att simhallen snart kommer öppna och hoppas att jag får flera tillfällen att simma där. MÅÅÅÅÅÅSTE röra på mig ju ;). Särskilt med mitt chokladbegär, ha ha.

Jag har börjat kolla runt lite, mest på blocket, ang prylar jag vill ha till bebis. Det som lockar är Amningskudde och en babygunga/babysitter med musikmobil och lekplatta. Verkar toppen! Särskilt som vi är några i familjen redan och det kan bli tufft bära runt hela tiden. En gunga blir det till bebis :D




Utöver det så får vi HÖGST TROLIGEN skaffa ny och större bil. Men det är mannens grej, hittills har han avfärdat alla mina förslag. *surt*

1 kommentar:

  1. Jag har chokladbegär utan att vara gravid hi hi ;) Superbra gunga! Man ska ta till alla sätt som underlättar.

    Bra jobbat med promenaden :)

    SvaraRadera