Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

tisdag 31 augusti 2010

brun utan sol - more confident

Min dag har börjat lika som igår i frukostväg. Ingen mellis men lunch tidigt, pga hungrig. Det va mkt gott med lasagne och Mattes kålsallad :P

Idag börjar mannen jobba igen. Hoppas det går bra för honom. Han har inte ont längre och svullnaden har gått ner. Innan han åkte gjorde vi en Spraytanning på mig. Det är bra för jag känner mig fräschare redan. Svullen av graviditeten och pga viktökningen ges inga sköna självkänslor just nu.

Idag är jag lite spänd på att allt är bra med bebis. Det har gått ett par dagar sen jag kände fladdret. Hoppas allt ändå är lugnt!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar