Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

söndag 29 augusti 2010

resultat söndag dag 6

Idag har varit en bra dag och en turbulent dag om vart annat... mer än så orkar jag inte orda om det.

Frukost: frökusar, med ost och smör, jos samt mina omega3 med aloe vera shot

Lunch: (På SPA.) köttbit med 2 potatisar, blandad sallad - mest sallad gurka o tomat, (för lite fibrer!!) majs, stora oliver samt bea och lite dressing. Dryck blev en ganska stark äppeldricka.

Mellis: Jonagold äpple och en LOKA
Mellis2: yoghurt med Paulün flingor

Middag: (Hos Elli) oxfilé, hemmagjord potatismos, purjo, bacon, blandad sallad, morot, bea och vinsås. Dryck ramlösa. Goooott!

Just nu känns det som jag står på detta dagen ut. Det återstår att se om jag sitter uppe så pass länge att jag blir hungrig eller om dagen slutar så här ;) Jo förresten jag kommer dricka ett glas jos känner jag, så;

Kvällsmål; ett glas jos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar