Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

måndag 23 augusti 2010

Dietist möte

Hade möte hos dietist idag. Det gick bra. Började som en genant bekännelse som sedan byttes ut till en bra plan till hur vi faktiskt kan leva som nu fast mer uppgraderat liksom. Hon tycker att jag bör äta oftare, så mer inbokade mellisar from nu!!

Till middag blev det hembakad pizza med pofiber i botten. Det va räkor på pizzan för att få mer proteiner - aaaaldrig mer varma räkor, blä. Till pizzan gjordes en hammagjord pizzasallad. Skitgod!!! Jag åt upp nästan allt.

Till detta avlades ett tungt löfte till svägerskan. Godisförbud tom 18e september. Med tanke på att jag bör så är det underbart bra, men med tanke på hur fel allt har gått med socker odyl på senaste tiden kommer det bli mkt tufft oxå. Jag har iaf ätit upp den sista chokladen här hemma för att tömma skåpet och som ett litet farväl, he he.

From nu kommer jag skriva matdagbok i 5v.

Frukost: 2 polarknäcke med smör, ett glas jos

Mellis: 1 äpple

Lunch: Dubbel cheese burgare

Mellis: 1 stort äpple delat i två omgångar. Minimorötter. 1/4 mcFlurry daim

Middag: hemmapizza med pizzasallad och morötter och oliver

Kvällssnacks: Chokladkaka :S

Jag hoppas också snart kunna lägga upp bilder direkt från mobilen, ska bara fixas ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar