Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 25 augusti 2010

Resultat onsdag, dag 2

Det blev ej kvällsmål igår alls. Jag stod mig bra på all mat + mellisar. Mkt oväntat med tanke på att jag bara dagen innan frossade i choklad. Idag har suget satt in 2ggr, båda gångerna har jag tagit en frukt och klarat mig galant ur den knipan.

Frukost: frökusar med sallad, tomat och rödlök (från en blandad sallad dagen innan), jos, aloe och omega 3 kapslar

Mellis 1: nektarin

Lunch: Kebab i bröd, men brödet va torrt så jag åt endast en mkt liten bit av brödet. Sallad, 2 gurkskivor och kidneybönor samt vitlöksdressing. Dryck blev bubbelvatten.

Mellis 2: nektarin och en ramlösa MKT SUGEN på ngt gott
Mellis 3: plommon - innan vattengympan
Mellis 4: stort äpple - efter vattengympan MKT SUGEN på ngt gott, särskilt som jag parkerat nära statoil. I vanliga fall hade det blivit en glass, men nej - jag åt mitt medhavda äpple. Guldstjärna!!! :D

Middag: pasta-pesto med bacon, broccoli, oliver, körsbärstomater och ett glas vatten med 2 apelsinskivor i.

Vi får se vad kvällen har med sig. Mannen är hemma pga sjukskriven pga brutet lillfinger. Annars skulle han ha jobbat natt, men eftersom han är hemma kanske det blir myskväll med film och popcorn. Å popcorn är ok i min regelbok ;)

Ha en bra kväll allesamman!! Imorgon lägger jag upp bild på en nyfärgad frilla :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar