Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

torsdag 26 augusti 2010

Dagens resultat torsdag - dag 3

Jag skriver redan nu och fyller på senare.

Det blev popcorn igår kväll, precis som jag misstänkte. Men ingen film. Däremot lite dokumentär serier på TV typ BB dokumentärer, vet ej vad det hette. Kan va bra att se vad som kan hända och göra mig mkt tacksam för det jag har!!

Mellis1: plommon, jag va till vårdscentralen och åt ej frukost innan, men tog ett plommon. Blodprover bara.

Frukost: frökusar med ost och körsbärstomat, jos, aloe och omega 3 kapslar som vanligt ;)

Mellis2: nektarin
Mellis3: nektarin
Mellis4: jonagold äpple

Lunch: kl 14.00 kotletter med klyftpotatis, bea och majs + körsbärstomater (Tack ELLI!!!)

Mellis5: plommon
Mellis6: naturell youghurt med Paulúns müsli med blåbär och vanilj. Riktigt god. Den har stått oöppnad ett tag, inköpt en dag när jag kände mig hälsosam, men som sagt öppnad först idag. Blir mer av den!!!

Middag: Ännu ett mysterium, ingen aning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar