Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

tisdag 24 augusti 2010

Resultat tisdag, dag 1

Så här blev dagen;
Frukost: frökusarna med ost och tomat + jos

Mellis: nektarin

Lunch: Lasagne med sallad, dressing och vatten

Mellis 2: nektarin
Mellis3: stort äpple

Middag: pytt i panna med 2 ägg, gräddfil, broccoli och hemmagjord pizzasallad igen :P

Troligt är att jag gör en tallrik naturell youghurt med tinade bär och knäckt knäckebröd i senare om jag blir mer hungrig. Känns som en bra plan!!

Just nu är kl 20:03 och jag känner mig mkt nöjd!!!! Inge sugen alls, bara känner av magen att den arbetar med allt fiber jag ätit!!
Tur, för det finns chokladbollar hemma som barnen gjort. Jobbigt, men jag STÅÅÅÅR emot!!!
Paulina måste äta upp nu, he he för jag vet ej hur länge jag orkar stå emot. Kan tänka mig att jag går upp när de somnat och äter dessa. Bara för att de finns.... Inte så bra, jag vet, men jag vet också att det funkar så med mig. Så va det igår ju. Jag hade kunnat sova, men nej, jag gick upp och åt upp det sista vi hade hemma av choklad. *skäms*

1 kommentar:

  1. Jag har inte heller haft något sug idag och det är sååå skönt för jag trodde det skulle vara jätte tufft idag.

    Det här kommer gå bra Maria :)

    SvaraRadera