Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

måndag 30 augusti 2010

Frukost


Idag är d annat bröd. Danskt, nåt, som man köper färskt i butik och skivar själv. Gott, mörkt med hela korn.


Idag ska jag på läkartid hos MVC. Spännande se om jag får igenom sjukskrivning på 50%eller 25%. Eller ens någon %....

Mannen vill tillbaka till jobbet. Egentligen redan idag men jag har redan bokat in en kund så det får bli from imorgon. Det som va en sån lättnad att han skulle vara hemma i 3v, men neeeej då. Han är för rastlös. Varför detta är ett "jobbigt" inslag (för mig) är för att han jobbar skift så jag kan ej jobba efter 16.30 2 av 3 veckor. Dessutom är 4 av 5 dagar nästa vecka tidiga morgnar inne i stan och det är hans morgonvecka, så då måste jag lämna barnen supertidigt må-to. Hade ju varit BÄST att slippa det. *SUUUUUUUCK!!!!*

Men men, andra har det värre än så. Det löser sig såklart, jag bara tycker att det är jobbigt och det är ett av skälen till varför jag är egen. Tidiga morgnar och min dåliga stresshantering. Vill att barnen slipper det. Viktigt för mig att ej komma försent till kurserna, så jag planerar verkligen med marginaler som kan passa det.
Nåja.... :( Jag måste ju få ha känslan, den är ju äkta. Jobbigt, det va en sån glädje för mig faktiskt att hans sjukskrivning lappade över denna veckan med alla kurserna. Puh liksom och nu drogs mattan undan för mig igen.....

Nog om det. Bu-hu - liksom. Get over it vuxna människa!!!!!

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig! Inget Bu-hu över det alls. Mattias är ju sjukskriven av en annledning tycker han borde vara hemma, speciellt när det passar bättre så i familjen ...

    Tycker att det är du som är vuxen ;)

    SvaraRadera