Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 4 januari 2012

Tankar den 4e dagen

Idag är det 4e januari. Grattis mina vänner som fyller år idag Ellinor, Lena och Lena. Det är eran dag idag :D Vågen visade på 75.1 och det är alltså -0,1 på två dagar. Ingenting med andra ord. Kan ju bara vara att jag gick på toan som gjorde det, he he. Jag har sååååå svårt med att avvänja mig från det goda denna gång. Det brukar gå bra faktiskt. Jag bestämmer mig och så rullar det på. Det kan bero på att jag inte riktigt ser vad jag gör det för. Såklart för att må bra och få ett stabilare humör, men rent viktmässigt har det inte påverkat nååånting alls. Jag vägde ju häromkring när jag började med LCHF tom. Jag hoppas att min nyvunna bok av Katrin Zytomierska kommer att ge iiiiiinspiration. Jag gillar redan att hon tycker att man ska överäta innan start. Vet ni, det har jag också alltid tyckt och alltid gjort. Jag är rätt bra sugen på att köpa halvt kilo lös godis, cheddar popcorn och läsk för att sen börja imorgon istället. Det är som att man urladdas och blir rent äcklad av allt för att önska sig renare kropp och striktare matregler då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar