Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

måndag 23 januari 2012

Dag 8

Ny vecka. Nu med snöööö. Vågen sa efter en vecka 72,6 vilket ger ett veckoresultat på -2,4.
Jag somnade med barnen vid nattningen och vaknade sen för att vara vaken 3,5h till. Då blev det en pizza bit från middagen och några sockerärtor.

Frukost; ett halvt paket bacon och ett ägg med gurka och majonäs.

Lunch; hamburgekött tulip med 2 skivor cheddar, grönt och en Cole slaw

Middag; gratinerad nachofärs med bästa hittills ostchips, cf+rödlök och grönt.
Sonen bara såååå ville ha pasta så jag bakade lchf-pastan. Den va god tycker jag. Mattias lät mig baka en plåt till och han gjorde wrap av den. Ser toppen ut. Han ska ha till frukost. Jag hoppas gott för då är det en klockren picknick och resemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar