Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

måndag 2 januari 2012

Min Dag idag :D

Jo så nu är jag då ett år äldre. Senaste året har varit ett av mina bästa :).

Till frukost bjuder jag mig själv på smörstekt omelett med rödlök, skinka och ost. En liten klick majonäs har också lagts till.

Den senaste juletiden har varit förrädiskt full av kolhydrater och sött. Nu önskar jag mig; - Ny inspiration, gärna i form av kokböcker :) och - styrka att klara av viktresan tom 1 april med målet under 70kg. Idag väger jag 75,2. - biljett till Treater, säg kanske den 7 April tillsammans med en god vän(inna) :)

Gott nytt på oss alla <3
Jag önskade inspiration. Kolla här vad som Anna skrev just på min födelsedag. Tack Anna :) http://www.annahallen.se/kaloriminskning-vid-lchf-kost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar