Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 18 januari 2012

Dag 3

Idag är jag på utbildning. Febern tog av runt 15 igår men jag fick äta Alvedon pga halsont ändå. Jag läste om pepparmyntsolja som huskur fast det var slut på Apoteket sen innan jul, tyvärr. Iallafall aningens piggare.

Jag va ner till köket på jobbet och skrapade ihop bästa tallriken :P
Innan det lite ägg och bacon som mannen så fint gjort iordning åt mig.

Jag har sagt det förr. Bara vatten. Jag vet. Men jag är stolt att jag klarar det ;).

Senare;
Middag blev en tacofärs sallad. Sallad, tacofärs, crème fraîche, rödlök, gurka, ost och ostchips på parmesan. Gooooottt!!!!

Kvällsmys blev grädde och kokade bär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar