Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

onsdag 25 januari 2012

Dag 10

Hallå i stugan. Idag har varit en fullspäckad dag. Jag hade missat få information (av Mattias) att Leo hade utflykt idag. Så när vi stod där fullt påklädda och ska gå så undra han vart mackorna va. Jaha.... Vi har ju inga mackor men det va bara att byta om på Leo så han hade full utomhus mundering på sig och fick med sig ett äpple.

Väl framme vid skolan hade alla ryggsäckar. Så jag tyckte synd om Leo att bara ha ett äpple så jag ilade hem och packade vattenflaska, ett ägg och en banan också. Tog chansen att hinna ifatt gruppen som gick till tåget. Precis när dom gått över vägen och va nära perrongen så kunde jag ropa på en fröken. Här, kan du ge till Leo.
Toppen. Slapp känna mig som en dålig mamma ;).

Sen el rapido walk hem. Borstade bilen ren från snö, hem och satte upp håret i toffs och grund sminkade mig. Molly hade somnat under den skumpande promenaden men vaknade till. Så vi ammade medan jag åt kalla rester av barnens omelettplättar.

Molly och jag kom punktligt till babyrytmiken. Allt va supermysigt. Gruppen va liten idag. Vi va 5st bara i grupp 1. Brukar vara 12.
Efter sång blev det lek. Jag åt en babybel.

Direkt efter den aktiviteten hämtade vi Paulina som mår illa idag. Stackarn har spytt 2ggr.

Ja, efter allt det där va kl11.... ;)

Vågen visade 71,9 :D

Frukost; 3 omelett plättar

Babybel

Lunch: räkor, ägg, mayo, avocado och sockerärter

Mys: jordgubbar med vaniljgrädde

Middag; kycklingklubba med coleslaw och gurka

Fortfarande starkt att det är vatten som gäller. Knaprat några lakrits också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar