Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

söndag 29 januari 2012

Dag 14

Bäddat alla sängar, plockat upp kläder i typ alla rum. (jag har jobbat 2dgr så nu blir det markservice, dessutom hade Mattias 5 barn här igår). Plockat iordning vardagsrummet och hängt alla morgonrockar på plats. Dags äta frukost, en sista fläsk med 2 vändstekta ägg!

Vågen sa 71,5

Idag ska vi på kalas för att fira svåger 39år. Dom äter oxå lchf och bjuder på fika idag. Men jag undrar om jag ens äter något alls. Tårtan jag åt häromdagen verkar påminna sig genom att ge plus igår och nu går det sakta neråt men inte värt göra om det. Foooookus!!!! Bubbelvatten, bär och grädde - bara. Tror inte ens ej smaksatt 85%ig choklad går hem just nu.
Fast jag tror det ska bjudas på räkwraps iofs :P.... Mums

Lunch; lchf pasta med sås på bacon, paprika, cf, vitlök och svartpeppar. Såååå gott och krämigt!!

Fikat blev supergoda wraps med räkor, kräftor och mayo, kalamates oliver, lite brie ost med salami och så jordgubbar med grädde. Toppenkalas!!!
Dessutom bjöd dom på bästa tårtan nånsin och bästa syltkakorna enligt våra barn :P.

Middag; grillad kotlett, zucchini och lök med bea från ica och coleslaw.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar