Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

fredag 30 juli 2010

Medicin

Nu finns det en liten tidslinje i toppen av sidan, tack vare en engagerad själ ;)

Idag har jag fått en medicin - Astmanex. Det har blivit riktigt jobbigt för mig att andas. Mest vid läggdax men stundtals även en hel del på dagen. Hoppas verkligen att det kommer att hjälpa. Det är oklart om man får ha vid graviditet, eller nej man får ha det, men det bör undvikas om man kan. Jag tror att det påverkar tillväxthastigheten eller nåt...

Ganska slut idag. Vi har varit på utflykt igår barnen och jag. Dessutom har det varit mkt bus och lite bry sig ett par dagar så idag blev det stora taget i städ i plock och tvätt... Behövligt och trevligt när det är gjort men oj så motsträvigt när det görs. Inte min grej alls. ;)

Nybäddat i barnens sängar, hoppas verkligen de vill sova där inatt. Det har blivit mkt gos :), men trångt :( flera nätter nu. De måste lära sig sova hela nätter i egen säng!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar