Kroppskoll

Startvikt graviditet: 72kg - Född: 110224 Slutvikt: 103,6 - 96kg vid hemkomst från BB
Startvikt VK 110317: 93,7 Startvikt LCHF 110719:76,9 Vikt 111105: 73,9

måndag 26 juli 2010

Testresultat

Idag ringde MVC angående tester som jag tog förr-förra fredagen. Enligt läkaren bör jag ha en dos på Levaxin som jag redan har, så sköterskan skulle återkomma efter överläggande med läkaren. Hon trodde på en ökad dos.
Tänk om det kan justera en hel del av min trötthet!!! Vad glad jag blir då :D

Idag får vi besök. Jag hoppas att det innefattar en välbehövlig promenad. Nu är jag riktigt seg och otränad. Saknar verkligen vibbrationsträningen som va GRYM!!!!! Vad ska jag ta till nu då? Är ganska ointresserad av Gym-kort. Ger mig inte mycket förutom utgifter..... :-o
Nån med tips???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar